hampir-hampir lagi

          aku sentiasa menginginkan itu. satu malam yang dingin dengan angin yang sibuk meyapa kamu di luar balkoni sana. sedang aku sibuk di dalam memasakkan sesuatu yang aku mahu kamu anggap "special". maaf,aku bukan lelaki yang romantis dan tahu memasak,jadi cuma maggi jadi santapan untuk kita malam itu. tapi maggi yang aku masak itu aku masak dengan sepenuh hati. mak kata, kalau masak dengan sepenuh hati baru sedap,tapi kalau dah namanya maggi,masak macam mana pun sama je rasanya.
          malam itu kau nampak seksi,dengan hanya berbaju kemeja aku yang kau pakai tanpa seluar,aku jadi tak senang duduk. boleh jadi gila agaknya aku malam itu kalau aku terus tenung dada kau disebabkan kemeja yang tak berbutang di bahagian dada kau itu. kau memang sengaja buat setan dalam kepala aku ini terus menghasut. malam itu,masing masing jual mahal. konon tak tergoda dengan satu sama lain sedang nafsu bergelora dengan nafas yang berhembus macam kuda.
          selesai menjamah makanan,kita menonton televisyen bersama. tak ada cerita menarik untuk aku tonton disebabkan kau di sebelah sibuk menggoda aku dengan rangkulan dan pelukan menghangatkan tubuh aku. sedang aku baru hendak membalas semua tindak balas fizikal kau tu,telefon berdering. potong stim betul. menyumpah aku dalam hati.
          terlepas "pencuci mulut" aku malam itu disebabkan panggilan telefon yang memaksa aku untuk keluar. semuanya sebab urusan kerja. aku harap kau berbaring di atas katil sana,dengan masih berkemeja tanpa seluar bila aku pulang pagi esok. oh tilam,aku cemburu dengan kau.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan